Skip to content

Ja ik zal het gaan uitleggen

april 25, 2012

Uit de reacties die ik kreeg op de eerste pagina van deze blog over het instellen van de OP TILLT TROFEE begrijp ik dat bijna alle lezers er geheel geen chocolade van konden maken. Geen probleem ik zal het inde komende tijd in deze blogpagina’s gaan toelichten voor niet-intimi.

(i Dat heb je wel vaker met innovatie, dat het sommige dingen betreft die volkomen nieuw en dus onbekend en onverwachts zijn !)       <— Die haakjes zijn mijn nieuwe aanduidingswijze voor “ironisch bedoeld”.

1. Beschouw die eerste pagina als een “dienstmededeling” voor de actievelingen in het veld die in of met FabLab werkplaatsen bezig zijn. Dat bericht bevat codewoorden die zelfs voor die rebellen en pioniers nu nog niet helemaal begrijpelijk zijn. Dat zal nog wel komen denk ik als ze de richting op gaan werken die we gezamelijk nastreven.

2. Die instellingspagina is als landmark in de tijd, mogelijk veel later nog eens nuttig voor geschiedschrijvers over relevante hervormingen.

Naast de toelichting en voorbeelden ten behoeve van de NIET-Intimi zal ik die eerste pagina ook steeds updaten wanneer er daar dingen bijkomen en verbeteren. En ja natuurlijk de lijst met Kandidaten zal ik opstarten en steeds blijven updaten.

Jaap van Till, vz Jury

From → Uncategorized

Geef een reactie

Geef een reactie

